Hvordan forenkler integrasjoner din arbeidshverdag?

Kort fortalt er integrasjon en sammenkobling mellom to ulike system til ett system som snakker i lag. Proresult har et rikt utvalg av integrasjoner, som du kan se på oversikten her.

Disse integrasjonene forenkler arbeidshverdagen din på følgende måter:

1 – Tidsbesparende

Du slipper dobbeltarbeid ved å registere samme informasjon i to ulike systemer. Kunde- og prosjektdata går automatisk over til det andre systemet

 

2 – Slipper dobbeltføringer som kan medføre feil

Jo mer manuelt inntasting av data, jo større er sjansen for at feil oppstår. Ved bruk av integrasjon reduseres denne risikoen betrakelig.

 

3 – Bedre oversikt i prosjektet og synkroniserte data

Oversikten i de ulike prosjektene blir bedre, data synkronisert på tvers av systemene og du får full kontroll.

 

4 – Din regnskapsfører og lønnsmedarbeider blir glad!

Man slipper manuell punching av timer og tillegg. Automatikk bidrar til effektivisering og mindre stress.

 

5  – Brukervennlig

Enkelt å aktivere systemet i innlogga posisjon. Og har du spørsmål, er det bare å ta kontakt. Vi her her for å gjøre hverarbeidshverdagen din smartere og enklere!

Ønsker du å teste programvaren, men vil ikke binde deg helt enda? Prøv Proresult gratis i 14 dager.