Hils på vårt nye tilskudd på support!
Bli bedre kjent med vår nye medarbeider på support, Iselin Stafsnes. Vi er veldig glade for å få denne sprudlende jenta med på laget!
Bli kjent med vår nye medarbeider
Iselin er opprinnelig utdannet frisør. Hun tok et karriereskifte for noen år siden og begynte å jobbe i bank. Det var helt nytt for henne, og lærerikt å se at en kan skifte retning og få en så stor mestringsopplevelse.
– Når jeg så at Proresult søkte etter ny medarbeider var jeg ikke i tvil om å søke. Jeg kjente til bedriften fra før, og hadde bare hørt positive ting om bedriften og de ansatte.
– Det kribla litt etter nye utfordringer jobbmessig etter noen år i bank, der arbeidet var retta mot privatkunder og privatmarkedet. Å ha med seg god erfaring fra kundebehandling gjør det spennende å få utforske og lære mer om bedriftsmarkedet. Det er nytt for meg å jobbe med bedrifter og bedriftskunder, så det er mye å sette seg inn i. Heldigvis har jeg lærevillige kollegaer som har sørget for en god opplæring nå i startfasen.
Hun bor i Førde med samboer og tre gutter, og mye av fritida går til familielivet. Når hun får litt alenetid, bruker hun dette til å gå tur eller å strikke. Under korona har hun fått god tid til denne hobbyen og hun trives best når hun får litt strikketid hver dag.
Sikre god kundeopplevelse!
Etter 4 år på kundesenter i bank er Iselin godt kjent med å gi god kundeservice, og er klar for å skape gode kundeopplevelser i Proresult.
– I rolla mi som Customer Support medarbeider vil jeg bruke engasjementet mitt til å skape gode kundeopplevelser og relasjoner for kunden. Det er viktig for meg at kundene får en positiv opplevelse når de tar kontakt.
Å få jobbe tett på de som utvikler selve systemet vårt, at det er kort vei mellom kunde og utvikler mener hun er veldig positivt. Det gjør at kundene i stor grad har mulighet til tilpassing og god oppfølging.
– Det er spennende å få være med på veksten her, med de ambisjoner som ligg for tiden fremover. For meg er det viktig å ha god kjennskap til produktet Proresult, som vi leverer. God kunnskap gjør det lettere å gi rettledning og veiledning. Det er givende å få jobbe en plass der fokuset er å gjøre hverdagen til kundene enklere og smartere!
De som ringer inn til support vil trolig komme i kontakt med sprudlende blide Iselin.