Send henvendelse direkte fra systemet!
For å gjøre det enklere for kundene våre har vi nylig lansert et support-skjema direkte i Proresult. Dette er nå den foretrukne måten å kontakte oss på, og vil få henvendelsen din direkte til support-teamet for raskest mulig håndtering. Dette gjør også at du slipper å forlate systemet for å nå oss. Du finner det nye support-skjemaet ved å trykke på «Support» nederst i venstremenyen eller ved å klikke på «Send oss en henvendelse» på fremsiden i Admin.
Ulike typer henvendelse
Når du kontakter oss via skjemaet må du først velge hva henvendelsen gjelder. Vi har fire kategorier du kan velge mellom: generell bruk, feilmelding, faktura og forslagskasse. Når du har valgt riktig kategori legger du inn tittel og beskrivelse på henvendelsen.
1. Generell bruk
Bruk denne typen når du har generelle spørsmål til systemet.
2. Feilmelding
Er det noe som ikke stemmer i systemet eller får du en feilmelding? Marker henvendelsen din med type «Feilmelding» og vi får teknisk support hos oss til å se nærmere på saken.
3. Faktura
Ved spørsmål til din faktura kan du sende oss en henvendelse som vil gå videre til fakturaansvarlig i Proresult. Psst! Visste du at du finner fakturakopi og annen nyttig informasjon i systemet ved å gå til Moduler > Konto-faktura?
4. Forslagskasse
Har du noen gode innspill og forslag til systemet? Vi tar de i mot med glede! Merk at disse henvendelsene ikke blir besvart. Vi vurderer innspill fortløpende basert på etterspørsel, nytte for fellesskapet og kapasitet i utviklingsteamet.
En bedre support-portal
Support-portalen vår skal bli større og bedre i 2021, og etter hvert vil vi også få på plass FAQ i systemet i tillegg til flere brukervideoer. Finner du ikke det du leter etter håper vi det nye support-skjemaet gjør det enkelt å kontakte oss. Som før kan du også nå oss på telefon og e-post.
Spør andre Proresult-administratorer
Det er også mulig å henvende seg til andre administratorer i Proresult. Vi har opprettet to lukkede Facebook-grupper for admins i Proresult. Her kan dere diskutere forslag og løsninger på evt. utfordringer som oppstår i arbeidsdagen. Dette er først og fremst et forum for dere admin brukere imellom. Vi i Proresult følger med, og vil nok kommentere spørsmål og innspill som kommer.