Vår nye tekniske kundekonsulent og markedskonsulent
Proresult har hatt en solid vekst de siste to årene der antall brukere har doblet seg – og vi ser veksten fortsette jevnt og trutt. Av den grunn ønsker vi å etablere et mer profesjonelt support senter, og har derfor utvidet teamet med to nye ansatte.
God kundestøtte og support er viktig, og vi er stolte over resultatene i brukerundersøkelsen 2018. Vi ønsker å oppretteholde denne kvaliteten selv med flere brukere, og har derfor et økt fokus på support. Vi jobber også med å være mer tilgjengelig for kundene våre og til høsten skal vi få på plass en god chat løsning, i tillegg til nye brukervideoer som gjør det enda enklere for kundene våre å hjelpe seg selv.
Support oppgavene blir også mer krevende og tekniske så vi har derfor opprettet en dedikert stilling for denne type henvendelser. Henvendelser rundt integrasjoner, mer avanserte oppsett og implementering av nye moduler vil gå til vår tekniske kundekonsulent, da tanken er at vi skal løse de mer vanskelige henvendelsene raskere.
Sigurd Kjelsnes
Teknisk Kundekonsulent
Sigurd har studert markedsføringsledelse og skrev bacheloroppgave om forskjellige CRM-system i 2017. Han har erfaring innen salg av HMS/KS system og rådgiving ut mot bygg og anleggsbransjen. Sigurd begynte som teknisk kundekonsulent i Proresult i mai 2019, og noen av arbeidsoppgavene hans er å bistå kunder i bruk av systemet og assistere i videreutvikling av produkt.
Henriette Hove
Markedskonsulent
Henriette har bachelor i business fra USC i Australia med en hovedprofil i internasjonal business, markedsføring og HR. Hun har erfaring innen salg og danning av kunderelasjoner. Henriette ble ansatt som markedskonsulent i april 2019, og arbeider med support, sosiale medier og marked. De som ringer til support vil trolig komme i kontakt med henne!
Bli bedre kjent med våre nye ansatte:
«Jeg er en entusiastisk og blid jente med stor stå-på vilje, og jeg gleder meg til å hjelpe alle våre kunder med det de måtte lure på! Å være i kontakt med kunder har alltid vært en del av arbeids-hverdagen min, og det trives jeg kjempegodt med. På min første dag hos Proresult fikk jeg påskeegg fra mine nye kollegaer, så jeg tror jeg definitivt har kommet på rett plass!» – Henriette Hove
«Jeg er en positiv og hyggelig kar som liker å hjelpe andre. Nysgjerrigheten min driver meg til å komme til bunns i ulike problemstillinger som kunder måtte ha, og jeg gir meg ikke før vi har funnet en løsning. Å jobbe i Proresult har så langt vært veldig kjekt, med mange spennende og ikke minst varierte arbeidsoppgaver. Arbeidsmiljøet er godt og det motiverer meg til å yte det lille ekstra!» – Sigurd Kjelsnes