Vi styrker staben på alle plan
Vi har bikket 1000 kunder og over 18.500 brukere på Proresult. Med økende kundemasse øker også mengden arbeid, og dermed behovet for dyktige medarbeidere. I løpet av sommeren og høsten har vi fått 3 nye kollegaer som gleder seg til å komme i gang. Bli bedre kjent med våre nye medarbeidere!
Først ute er vår nye daglig leder Laila Vilnes Helgheim. Hun kommer fra stillingen som seksjonsleder i Helse Førde. Laila har med seg en brei erfaring innen salg, marked, teknologi og forretningsutvikling, og var blant annet med å bygge opp Gjensidige Bank sin landsdekkende nettbank, i Førde.
Dyktige medarbeidere
Laila snakker varmt om sin første tid i selskapet etter to måneder som daglig leder.
– Jeg er veldig glad for å ha fått denne muligheten. Proresult er en spennende bedrift å jobbe i, har levert gode resultat år etter år og er utnevnt til Gaselle fire år på rad.
– Vi har dyktige og engasjerte medarbeidere, som har et sterkt ønske om å utvikle og bidra til at Proresult lykkes. Løsningene har vi utviklet sammen med våre kunder, og jeg er imponert over hvor brukervennlige og fleksible systemene er. I tillegg til egenutvikling har vi knyttet til oss gode samarbeidspartnere, slik at vi i dag leverer komplett produktpakke med «alt-i-ett-system» til bl.a. bygg- og anleggsbransjen, fortsetter Laila.
Og det er nettopp innspill og ønsker fra kundene våre som er med å bidra til at systemet er under konstant forbedring. Dette gjør at vi kan knytte til oss enda flere dyktige ressurser og medarbeidere. Allerede i den første uken som daglig leder var Laila med å ansette to nye medarbeidere, Therese Gjelsvik og Rodmundur Í Liða.
Utvikler med noe ekstra i verktøykassen
Rodmundur er en livlig Førdianer med spennende skandinavisk bakgrunn og er vårt nyeste tilskudd på utvikling.
– Etter fire år som systemutvikler i Hansen Technologies var jeg klar for å begynne på noe nytt. Jeg søkte på stillingen som utvikler i Proresult og fikk være med videre, jeg gleder meg til å starte i januar! Dette blir noe helt annet enn det jeg er vant å jobbe med, tidligere har jeg jobbet med kunder som har kunder, nå skal jeg jobbe direkte med kunden og aktivitet knyttet til sluttbruker. Jeg ser også frem til å lære nye komposisjoner av dataspråk.
– Jeg har også jobbet mye med grafisk design, stort sett på fritid og uformelt. Det synes jeg er veldig gøy og det er noe jeg har med meg i verktøykassen til Proresult, forteller Rodmundur.
Selskap i vekst
God kundestøtte og support er viktig og vi ønsker å opprettholde denne kvaliteten selv med flere kunder. I slutten av september utvidet vi teamet og ansatte den sprudlende Kvammens-jenta, Therese Gjelsvik, som salgs-/kundekonsulent.
– Jeg har god erfaring innen salg og kundeservice gjennom tidligere jobber. Før jeg begynte i Proresult jobbet jeg med forsikring i Sparebanken Sogn og Fjordane, her har jeg lært å se behovet til den enkelte. Jeg trives med å være i kontakt med kunder og hjelpe til med det de måtte lure på.
– Etter en drøy måned i Proresult er inntrykkene at jeg har blitt veldig godt mottatt av kjekke, støttende kollegaer. Det er også spennende å jobbe i en bedrift i vekst. Det er mye nytt å lære seg, men det blir bedre etter hvert som jeg kommer inn i det, sier Therese.
– Bedrift i vekst er veldig spennende! Alle kan få egne ansvarsområder og mer eierskap til deler og produkt i selskapet, skyter Rodmundur inn. Therese nikker og smiler i enighet.
Lyser ut flere stillinger
– Å ansette to nye medarbeidere er et privilegium for en ny leder, og viser at det er god fart i organisasjonen. Vi skal ha flere med på laget og lyser ut flere stillinger fremover. For tiden leter vi etter en selger. Jeg er stolt over å være en del av et team som hver dag legger ned store ressurser for å utvikle de beste løsningene og skape gode kundeopplevelser. Det er en solid plattform å bygge videre på, avslutter en smilende daglig leder.