Fri support på e-post og telefon hverdager fra kl. 09.00 til 15.00.
Vi tilbyr også opplæring og oppfølging med erfarne konsulenter etter nærmere avtale. For fjernhjelp benytter vi TeamViewer.
57 82 00 06  | support@proresult.no

ProResult

ProResult passer for alle. Vi har alt fra enkeltmannsforetak til store bedrifter med over 300 ansatte på vår kundeliste. Vi tilpasser og skalerer etter dine behov.

Den enkleste måten å komme i gang på er å registrer deg på våre hjemmesider. Vi vil i løpet av kort tid sende deg brukernavn og passord. Dersom du ønsker det kan vi legge opp arbeidere, prosjekt og vareregister for deg.

Vi tilbyr gratis support på 57 82 00 06 og support@proresult.no mandag til fredag fra kl. 09.00 til kl. 15.00.

En effektiv måte å hjelpe deg på er et webmøte hvor vi deler skjerm. Til dette bruker vi Skype eller GoToMeeting.

Din konto vil da bli stengt og dine registreringer vil bli utilgjengelig. Dersom du har behov for dine registreringer vil vi selvsagt sende dette til deg. Dersom du ønsker å bli kunde på et senere tidspunkt kan vi gjenåpne kontoen din.

Har du behov for mer prøvetid, så er det bare til å ta  kontakt med oss.

Nei, det trenger du ikke. ProResult er et web-basert system som du logger deg på. Da har du tilgang til dine ansatte, prosjekter, kunder med mer fra «skyen». Helt enkelt og trygt!

Applikasjonen lastes enkelt ned via Google Play (Android) eller App Store (iPhone).

Ja, det er det. Vi kan gjøre ulike type tilpasninger i systemet slik at løsningen blir skreddersydd dine behov.

Ja, vi kan utvikle spesialtilpasset skjema for deg ved behov. Dette vil være en tilpasningsjobb som blir fakturert etter avtale. Vi har stort utvalg av standardiserte skjemaer og sjekklister i vår HMS/KS modul som skal dekke de fleste behov.     

Vi har laget flere ulike fil importer som gjør at man kan eksportere og importere lønnsgrunnlag og timelister fra ProResult til ulike lønnsystem, blant annet Huldt & Lillevik Lønn, Visma Lønn, Uni Micro, Xledger, Nettlønn, InfoEasy med flere.

Vi tilbyr også komplette API integrasjoner (timer, prosjekt, kunder med mer) mot nye skybaserte regnskapssystem som eksempelvis:

  • UniMicro v4
  • Tripletex
  • PowerOffice GO
  • Visma.net
  • 24SevenOffice

Systemet blir driftet fra et profesjonelt datasenter med høy grad av oppetid og sikkerhet. Målet vårt er at systemet skal være tilgjengelig når du trenger det, uten uventede forstyrrelser.

Vi tar backup av dine data hver natt, slik at de kan gjenopprettes i tilfelle noe uventet skulle skje.

Nei, det er ingen bindingstid. Kun 3 måneder ordinær oppsigelse. Vi tror at god service og et skikkelig bra produkt er oppskriften på et langvarig kundeforhold – ikke bindingstider.

Vi har valgt å ha en lav månedspris per bruker og en fast grunnpris per måned for å ha en rettferdig prismodell til våre kunder. For et enkeltmannsforetak vil prisen være fra kr 79,- + grunnpris kr 149 – tilsammen kr 228,-. For en bedrift med 5 ansatte vil prisen være fra kr 544,-.

Grunnpris skal dekke minimumskostnad for oss å sette opp konto og server.

Anleggsterminal

Fra 1. juli 2017 er det krav om elektronisk mannskapsregistering i § 15 i Byggherreforskriften. Dersom ditt prosjekt kommer under Byggherreforskriften må du føre mannskapslister elektronisk.

Når gjelder Byggherreforskriften?

Byggherreforskriften gjelder når byggherre er en næringskunde. Dersom byggherre er en privatperson gjelder ikke Byggherreforskriften, med unntak av § 10 om forhåndsmelding. Kravet om elektronisk mannskapsliste § 15 faller da bort.

Når du mottar terminalen skrur du den på med knappen på toppen Deretter følger du anvisningene på skjermen. Du trenger ditt eget hms-kort og mobiltelefon for å komme i gang.

Du logger deg inn på nettsiden www.anleggsterminal.no . Der kan du administrere og hente ut rapporter.

Ja – du kan tildele administrator rolle til de du ønsker. Andre rolletyper er også tilgjengelig for tildeling. En bruker kan for eksempel ha tilgang til å bare hente ut registreringsrapport på enkelte prosjekt. Dette gjøres under «Brukeradministrasjon».

Du kan se hvem som har registrert seg inn på dagens dato direkte på terminalen ved å trykke der det står «Standby» og velge «Dagsrapport».

  • Dette gjøres på terminalen:
  • Velg innstillinger fra valg-menyen
  • Trykk på innstilling for «Terminal plassering»
  • Velg en av de eksisterende i listen som kommer frem, eller trykk på «Opprett ny..»

Dersom terminalen ikke er i bruk kan du deaktivere den i Admin. Dersom terminalen ikke er i bruk en kalendermåned betaler du ikke månedslisens for aktuelle måned.