APP
SPØRMÅL OG SVAR
MENY
Kommer ikke inn på appen fra telefon/pad
Hva gjør jeg da?
Dobbeltsjekk at du skriver inn rett brukernavn, passord og kontoID.
Brukernavn er som oftest navnet ditt med små bokstaver.
Dersom du er usikker på, eller har glemt passordet ditt
trykker du på glemt/mangler passord eller kontakter nærmeste leder som kan gi deg et nytt passord eller oppgi brukernavn/kontoID
Finner ikke prosjektet for timeføring
Hvor finner jeg det?
Da har du sannsynligvis ikke fått tilgang til dette prosjektet enda.
Kontakt din leder og etterspør tilgang til gitt prosjekt.
Registrert feil antall timer/klokkeslett.
Hva gjør jeg?
Ja. Gå inn på appen og trykk på Min side.
Deretter velger du datoen som er feilført og trykker på blyanten til høgre på den linjen. Vær obs på at denne funksjonaliteten kan være begrenset med tanke på føring tilbake i tid. Hvis du ikke får opp blyanten på linjen vil det si at leder har begrenset antall dager tilbake i tid du kan føre. Da må du be leder endre timeføringen din eller at vedkommende åpner opp for å føre tilbake i tid.
Opprette prosjekter
Hvordan gjør jeg det?
Da må du først få tilgang, og det er noe nærmeste leder/ administrator kan legge til rette for.
Når du åpner appen og ser på Velg prosjekt.
Rett ovenfor prosjektlisten står det Nytt prosjekt.
Finner ikke bilder på aktuelt prosjekt
Hva gjør jeg da?
Da er nok muligheten for at brukere kan se bilder som er lastet opp av andre.
Dette kan endres under «Oppsett» -> «Innstillinger» -> «Bilder»
Ønsker å bytte mellom to innlogginger
Hva gjør jeg det
Om du har en bruker i to ulike firmaer/kontoer, kan du endre innlogging enkelt ved å trykke på kontoknappen oppe i høyre hjørne og velge «Bytt bruker».
Sende timelister
Hva gjør jeg?
Om du skal sende timelister for første gang, går du inn på app og velger Min side
Her kan du definere tidsrom eller periode for når det gjelder, og under timelistene er det et valg om å sende timelister, enten på e-post eller på sms.
Om du allerede har sendt timelister vil du få en mulighet for å sende en påminnelse om de sendte timelistene.
Ønsker telefonliste
Hvor finner jeg det?
Du finner telefonlisten, med nummer til de andre i firmaet, i App under de tre prikkene oppe i høyre hjørnet. Du finner den også under Min side når du blar deg nedover på siden.
Merk at firmaet kan sette begrensninger for dette.
Endre språk
Hva gjør jeg?
Når du skal endre språk i appen går du via de tre prikkene oppe i høyre hjørnet. Her får du flere valg og du velger Innstillinger
Her vil du få tre valg for språk for appen. Norsk, Engelsk og Polsk.
PRAT MED KUNDESERVICE
KONTAKT OSS
Chat med oss
Still dine spørsmål, og kom i gang.