APP

SPØRMÅL OG SVAR

Kommer ikke inn på appen fra telefon/pad

Hva gjør jeg da?

Dobbeltsjekk at du skriver inn rett brukernavn, passord og kontoID.
Brukernavn er som oftest navnet ditt med små bokstaver.

Dersom du er usikker på, eller har glemt passordet ditt
trykker du på glemt/mangler passord eller kontakter nærmeste leder som kan gi deg et nytt passord eller oppgi brukernavn/kontoID

Les mer om dette Trekk sammen

Finner ikke prosjektet for timeføring

Hvor finner jeg det?

Da har du sannsynligvis ikke fått tilgang til dette prosjektet enda.

Kontakt din leder og etterspør tilgang til gitt prosjekt. 

Les mer om dette Trekk sammen

Registrert feil antall timer/klokkeslett.

Hva gjør jeg?

Ja. Gå inn på appen og trykk på Min side. 

Deretter velger du datoen som er feilført og trykker på blyanten til høgre på den linjen. Vær obs på at denne funksjonaliteten kan være begrenset med tanke på føring tilbake i tid. Hvis du ikke får opp blyanten på linjen vil det si at leder har begrenset antall dager tilbake i tid du kan føre. Da må du be leder endre timeføringen din eller at vedkommende åpner opp for å føre tilbake i tid.

Les mer om dette Trekk sammen

Opprette prosjekter

Hvordan gjør jeg det?

Da må du først få tilgang, og det er noe nærmeste leder/ administrator kan legge til rette for.

Når du åpner appen og ser på Velg prosjekt.
Rett ovenfor prosjektlisten står det Nytt prosjekt.

Les mer om dette Trekk sammen

Finner ikke bilder på aktuelt prosjekt

Hva gjør jeg da?

Da er nok muligheten for at brukere kan se bilder som er lastet opp av andre.

Dette kan endres under «Oppsett» -> «Innstillinger» -> «Bilder»

Les mer om dette Trekk sammen

Ønsker å bytte mellom to innlogginger

Hva gjør jeg det

Om du har en bruker i to ulike firmaer/kontoer, kan du endre innlogging enkelt ved å trykke på kontoknappen oppe i høyre hjørne og velge «Bytt bruker».

Les mer om dette Trekk sammen

Sende timelister

Hva gjør jeg?

Om du skal sende timelister for første gang, går du inn på app og velger Min side

Her kan du definere tidsrom eller periode for når det gjelder, og under timelistene er det et valg om å sende timelister, enten på e-post eller på sms.

Om du allerede har sendt timelister vil du få en mulighet for å sende en påminnelse om de sendte timelistene.

Les mer om dette Trekk sammen

Ønsker telefonliste

Hvor finner jeg det?

Du finner telefonlisten, med nummer til de andre i firmaet, i App under de tre prikkene oppe i høyre hjørnet. Du finner den også under Min side når du blar deg nedover på siden.

Merk at firmaet kan sette begrensninger for dette. 

Les mer om dette Trekk sammen

Endre språk

Hva gjør jeg?

Når du skal endre språk i appen går du via de tre prikkene oppe i høyre hjørnet. Her får du flere valg og du velger Innstillinger

Her vil du få tre valg for språk for appen. Norsk, Engelsk og Polsk.

Les mer om dette Trekk sammen

PRAT MED KUNDESERVICE

KONTAKT OSS

Ring til oss

Vi står klar til å hjelpe deg. 

RING 57 82 00 06

E-post

Send oss gjerne en mail med ditt spørsmål. 

support@proresult.no

Chat med oss

Still dine spørsmål, og kom i gang.