INTEGRASJONER
SPØRMÅL OG SVAR
MENY
Tilgjengelige integrasjoner
Hvilke har vi?
Vi har et rikt utvalg av integrasjoner!
Trykk her for full oversikt
Hva blir overført i en integrasjon?
Hvor finner jeg info om det?
Det er litt forskjellig ut i frå hvilke integrasjon det gjelder.
Sjekk gjerne Admin –> Oppsett –> Innstillinger –> Integrasjoner Der ligger det en kort oppsummering på de forskjellige.
Det som oftest går igjen er kunder, prosjekt, varer og fakturadata. Ta gjerne kontakt med oss om dere ønsker meir informasjon om en spesifikk integrasjon.
Synkronisering av data
Hvordan fungerer dette?
Det går en automatisk synkronisering en gang i timen.
Om du ønsker informasjon over til det andre systemet med en gang, kan en «tvinge» en synkronisering ved hjelp av valg på fremsiden i Admin.
I hvilket system må jeg jobbe i?
Kan jeg jobbe i begge?
I de integrasjonene som har et valg om å importere eller eksportere informasjon til/frå Proresult må en velge seg en retning å jobbe i.
For eksempel er det ikke mulig å opprette kunder i et system og prosjekt i et annet – dette vil ikkje integrasjonen kunne koble saman.
Det er viktig at ansatte, prosjekt og kunder har same nummer i begge system, Proresult og regnskapssystemet, for at desse skal kunne «snakke sammen»
Jeg får en feilmelding
Hva gjør jeg med denne?
Det vil være informasjon under «Til behandling» i Admin, som viser i rødt om det er noe som feiler i integrasjonen.
Du vil også kunne få opp feilen med å tvinge synkronisering – da vil feilmelding komme, og ofte står det hva som er feil.
Hva koster en integrasjon?
Hvor finner jeg pris?
Dei fleste av integrasjonene vi tilbyr er kostnadsfritt for deg som kunde.
Det er noen unntak hvor den eksterne parten tar en pris for integrasjonen – ta kontakt på e-post for mer informasjon om dette.
Sette opp integrasjonen
Hvordan gjør jeg det?
Integrasjon ligger under Oppsett – Innstillinger – Integrasjoner
Her ligger alle våre integrasjoner, og du kan lese litt om de forskjellige. For å opprette eller endre på innstillinger i den integrasjonen du ønsker, trykker du på den gjeldende og du får flere valg og innstillinger.
Lønnseksport
Hvordan gjør jeg det?
Når det er aktivert en lønnseksport vil det dukke opp et eget valg for dette under Lønning i menyen til venstre i Admin. Her velger du eksport, rett tidsrom, og tar en eksport.
Merk at det bare er godkjente timer i systemet som blir eksportert. Om timene ikke er godkjent, blir ikke timene eksportert.
Lønnsarter
Hva gjør jeg?
Når integrasjonen er satt opp, vil det være et felt i innstillingene til integrasjonen der en kan fylle inn de ulike lønnsartene.
Om dere har en lønnseksport vil det være et felt tilgjengelig i eksporten, under Lønning, der en kan fylle inn lønnsarter.
PRAT MED KUNDESERVICE
KONTAKT OSS
Chat med oss
Still dine spørsmål, og kom i gang.