MANNSKAPSLISTE

SPØRMÅL OG SVAR

Det går dessverre ikke.

Dette vil hindre antennen på kortleseren å lese HMS-kortet.

Det beste er å montere kortleser på en flate av tre/plast. Eventuelt legg noe mellom hvis du har behov for å montere den på en metallflate.

Les mer om dette Trekk sammen

Det kan være at HMS-kort er blitt skadet. En løsning er å bestille et nytt HMS-kort til den/de det gjelder.

Bruk mobilappen Anleggsterminal for innregistrering til nytt kort er mottatt.

Les mer om dette Trekk sammen

I menyen til venstre i Admin, velger du Arbeidere -> admin arbeidere -> send innloggingsinfo

Les mer om dette Trekk sammen

Hvis du har problemer med synkronisering/internett-tilkobling bør man undersøke om det vises noe feilmelding i nettverksoppsett.

Veiledning for dette finner du her!

Les mer om dette Trekk sammen

For å aktivere en eldre kortleser må den kobles på internett og resynkroniseres med server før den er klar til bruk.

Veiledning for dette finner du her!

Les mer om dette Trekk sammen

Anleggskode

Hva er det?

Dette er en femsifret tallkode for det aktuelle anlegget.

Denne tallkoden henger ofte på en registreringsplakat på anlegget der koden vises.

Om det ikke gjør det må en administrator på anlegget informere om koden.  

Les mer om dette Trekk sammen

Registreringspåminnelse

Kan jeg få det?

Du kan få påminnelse på mobiltelefonen når du kommer innenfor anleggets område.

Det krever bruk av vår anleggsterminal-app, og at du har aktivert nødvendige posisjonstjenester på telefonen.

Merk at dette kan påvirkes av dekning og tekniske begrensninger/personvern knyttet til Geofence-funksjonalitet som blir brukt.

Les mer om dette Trekk sammen

Garanti på kortleser

Hvor lenge?

Det er 2 års garanti på kortleserne.

Om det skulle være problem med kortleseren eller batteri/leseplate eller andre ting er det bare å ta kontakt med support

Les mer om dette Trekk sammen

PRAT MED KUNDESERVICE

KONTAKT OSS

Ring til oss

Vi står klar til å hjelpe deg. 

RING 57 82 00 06

E-post

Send oss gjerne en mail med ditt spørsmål. 

support@proresult.no

Chat med oss

Still dine spørsmål, og kom i gang.